فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

مایکل گمبون، بازیگر 74 ساله انگلیسی که نقش دامبلدور را در مجموعه فیلم‌های هری پاتر بازی کرده، به حدی از بیماری فراموشی‌اش احساس نگرانی می‌کرده که با گوشی مخفی که او را به یکی از مسئولین صحنه متصل می‌کرده، به روی صحنه می‌رفته است.

مایکل گمبون به مجله ساندی تایمز گفت: "تأیید چنین موضوعی بسیار تکان دهنده است، اما حقیقت دارد و من دیگر نمی‌توانم به بازیگری تئاتر ادامه دهم و این قلب مرا می‌شکند."
او برای اولین بار هنگامی در مصاحبه زنده‌ای برای نمایش «West End» دیالوگ‌های خود را فراموش کرد، متوجه این موضوع شد که دیگر قادر به بازی در تئاتر نیست. تنها نقش‌هایی که او از آن زمان بازی کرده، نقش‌های کوتاهی با یک یا دو دیالوگ بوده‌اند.

او چندی قبل اشاره کرده بود که آزمایش‌های آلزایمر را انجام داده اما نتایج آن منفی بوده‌اند و تنها دلیل از دست دادن حافظه او، بالا رفتن سن است.
سر مایکل گمبون، با بازی در درام جنایی «کارآگاه آوازخوان»(The Singing Detective) در سال 1986 به شهرت رسید. او پس از مرگ ریچارد هریس در سال 2002، بازی در نقش دامبلدور مدیر مدرسه هاگوارتز را در فیلم سوم هری پاتر «هری پاتر و زندانی آزکابان» بر عهده گرفت. او در مورد بازی در نقش دامبلدور می‌گوید: "ریچارد هریس به تازگی درگذشته بود و دست اندرکاران فیلم به سراغ من آمدند و من تصمیم گرفتم این نقش را با لهجه غلیظ ایرلندی، مانند هریس بازی کنم. من هیچ یک از فیلم‌های قبلی هری پاتر را ندیده بودم اما کار بر روی این مجموعه بسیار جالب و سرگرم کننده بود." او همچنین گفت که قبل از این که به حرفه بازیگری بپردازد، در زمینه مهندسی تحصیل کرده بوده است.

با این حال او قبل از بازنشستگی در دو مجموعه تلویزیونی دیگر، درام اسکاندیناوی به نام «Fortitude» و اقتباس تلویزیونی رمان «Casual Vacancy» اثر جی.کی. رولینگ ظاهر می‌شود.


موضوعات مرتبط: مایکل گمبون ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 10 / 4 / 1394برچسب:آلبوس دامبلدور, | 22:7 | نویسنده : hermione granger |

 

این مطلب واقعا طولانیه من پریروز این مطلبو پیدا کردم ولی تا امروز حوصله نکردم کامل بخونم  بنابراین برای این که حوصله تون سر نره به چند بخش تقسیمش کردم  تا اگه کسی فقط درباره یه چیز از دنیل خواست اطلاعات داشته باشه تو یه مطلب طولانی  دنبالش نگرده و هر قسمتی رو که دوست داشت بخونه 

 

بخش چهارم 

حقايقي درباره دنيل رادكليف

 

از شوخی های خرکی خوشش می آید. تلفن موبایل رابی کالترین (بازیگر هاگرید) را گرفته بود و زبان آن را به ترکی تغییر داده بود.

 
 

دو سگ تری یر به نام های بینکا و ناگت دارد.

وقتی 8 سالش بود کتاب اول هری پاتر را می خواست بخواند ولی تا آخر آن را تمام نکرد. بالاخره وقتی به عنوان نقش اصلی فیلم انتخاب شد، کتاب را کامل خواند.

او که در سال 2001 در فیلم خیاط پاناما بازی کرد، هرگز فیلم خودش را ندید. زیرا در آن سن به خاطر صحنه های نامناسب اجازه دیدنش را نداشت و احتمالا بعدا هم سراغش نرفت.

کتاب محبوب او در مجموعه هری پاتر، زندانی آزکابان است.

گفته که فیلم 12 مرد عصبانی (1957) اولین فیلم سیاه و سفیدی بوده که دیده و جزو فیلم های مورد علاقه ش است

 (پدر دنیل) و خود دنیل هم در ردیف جلوی آنها نشسته بودند. از آنجایی که هیمن و آقای رادکلیف با هم آشنا بودید، کنار هم نشستند و پدر دنیل، او را به همین معرفی کرد و همان لحظه هیمن از او برای شرکت در آزمون بازیگری هری پاتر دعوت کرد زیرا به شدت احساس کرده بود که دنیل مناسبترین فرد است و تا آخر نمایش نمی توانست از زل زدن به او خودداری کند. سرانجام دنیل در آزمون شرکت کرد و نقش هری پاتر را گرفت و حالا تمام دنیا هری پاتر را با چهره او می شناسند.

در فوریه 2004، روزنامه بریتانیایی سان، نام او را به عنوان سومین نوجوان ثروتمند بریتانیا بعد از شاهزاده هری و شارلوت چرچ معرفی کرد. بعد از مدتی هم به دومین نوجوان ثروتمند بریتانیا بعد از شاهزاده هری درآمد.

می تواند بازوهای خود را 360 درجه بچرخاند. (ویدیوی آن هم موجود است)

 

طرفدار سرسخت گری الدمن، بازیگر همراهش در زندانی آزکابان است.

با اینکه خودش از فوتبال بازی کردن لذت نمی برد ولی طرفدار تیم فوتبال فولهام است.

بعضی از بازیگران مورد علاقه او: آشورا رای، کریستینا ریسی، کمرون دیاز، اسکارلت جانسون و بن استیلر.

وقتی برای اولین بار کتاب هری پاتر را خواند زیاد خوشش نیامد، ولی بعد از انتخاب شدنش و خواندن بقیه کتاب های آن جزو طرفدارهای سرسخت آن شد.

او بین فیلمبرداری فیلم دوم و سوم هری پاتر تا مدتی از بازیگری دورماند زیرا والدینش می خواستند تا مدتی به صورت معمول به مدرسه برود و به درسش برسد.

گفته که هیچ مقاله یا نقد و بررسی در مورد خودش یا فیلم هایش را نمی خواند.

او به موسسه بریتانیایی خیریه دملزا که مخصوص کودکان نیازمند است کمک میکند و از حامیان آن است. از طرفدارانش خواسته که به جای فرستادن هدیه برای او به این موسسه کمک کنند. بعد از آن، جی.کی.رولینگ نویسنده، در کتاب هری پاتر و شاهزاده دورگه نام یکی از کاراکترهای خود را دملزا رابینز گذاشت.

بعد از عقدقرارداد 8 میلیون پوندی برای محفل ققنوس تبدیل به ثروتمندترین نوجوان بریتانیا شد.

 

دنیل وقتی وارد استودیو شد، از عوامل بخش گریم ترسید زیرا صورت خود را به شوخی با بانداژهای خونی پوشانده بودند و گفته بودند که روز قبل دعوا کرده اند!

او قبلا با برندان گلیسون (بازیگر مودی) در خیاط پاناما کار کرده بود.

 

ارتباط نزدیکی با گری الدمن دارد.

 


موضوعات مرتبط: دنیل رادکلیف ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها:

 

این مطلب واقعا طولانیه من پریروز این مطلبو پیدا کردم ولی تا امروز حوصله نکردم کامل بخونم  بنابراین برای این که حوصله تون سر نره به چند بخش تقسیمش کردم  تا اگه کسی فقط درباره یه چیز از دنیل خواست اطلاعات داشته باشه تو یه مطلب طولانی  دنبالش نگرده و هر قسمتی رو که دوست داشت بخونه 

 

بخش سوم 

آثار دنیل رادکلیف

من تو این قسمت براتون فیلم ها مجموعه های تلویزیونی نمایش های تئاتری و جوایزی که کسب کرده رو آوردم.

 

 

فیلم ها

 
سال عنوان نقش
۲۰۰۱ خیاط پاناما مارک پندل
۲۰۰۱ هری پاتر و سنگ جادو هری پاتر
۲۰۰۲ هری پاتر و تالار اسرار هری پاتر
۲۰۰۴ هری پاتر و سنگ جادو هری پاتر
۲۰۰۵ هری پاتر و جام آتش هری پاتر
۲۰۰۷ هری پاتر و محفل ققنوس هری پاتر
۲۰۰۷ پسران دسامبر مپس
۲۰۰۹ هری پاتر و شاهزاده دورگه هری پاتر
۲۰۱۰ هری پاتر و یادگاران مرگ(۱) هری پاتر
۲۰۱۱  هری پاتر و یادگاران مرگ(۲) هری پاتر
۲۰۱۲ زن سیاه پوش آرتور پریکس
۲۰۱۳ کشتن عزیزانتان  آلن گینز برگ
۲۰۱۴ شاخ ها ایگ پریش
۲۰۱۴ حرف F والاس
۲۰۱۵ ویکتور فرانکشتاین         ایگور
     
     

تلویزیون

1999: دیوید کاپرفیلد در نقش کودکی دیوید کاپرفیلد
2005: Foley and McColl: This Way Up در قنش ترافیک واردن/خودش
2006: Extras در نقش Boy Scout/ خودش
2007: جک، پسر من در نقش جک کیپلینگ

 

 

 

موضوعات مرتبط: بازیگرها وشخصیت ها ، دنیل رادکلیف ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 4 / 1394برچسب:نگاهی مفصل به زندگی و آثار دنیل رادکلیف,دنیل رادکلیف, | 20:8 | نویسنده : hermione granger |

 

این مطلب واقعا طولانیه من پریروز این مطلبو پیدا کردم ولی تا امروز حوصله نکردم کامل بخونم  بنابراین برای این که حوصله تون سر نره به چند بخش تقسیمش کردم  تا اگه کسی فقط ددرباره یه چیز از دنیل خواست اطلاعات داشته باشه تو یه مطلب طولانی  دنبالش نگرده و هر قسمتی رو که دوست داشت بخونه 

بخش دوم

زندگی شخصی دنیل رادکلیف

رادکلیف، دوست دختر بازیگر خود، ارین دارک را در سال ۲۰۱۲ و زمانی که هردو در حال فیلم‌برداری درام کشتن عزیزان شما بودند، ملاقات کرد و سراسر دو سال آینده را باهم سپری کرده‌اند. ردکلیف در مورد این رابطه گفت: «دارک ۲۹ ساله، «قطعاً» بهترین دوست من است. من فکر می‌کنم که همیشه آرزوی بودن با کسی را دارم که با او رابطه‌ایی داشته باشم؛ چه‌بهتر که آن بهترین دوست شما باشد.» او افزود: «من فکر نمی‌کنم دیگران همیشه می‌توانند کنترل هرچیزی که شروع می‌شود را داشته باشند. این مانند این نیست که من به دنبال راهی برای ملاقات با مردم هستم، یا فکر کنم که ابتدا باید دوستان آن‌ها باشم، من فکر می‌کنم اغلب یک چیز طبیعی است که برای پیشرفت دوستی، از یک رابطه وارد آن شد.» او هم‌چنین اضافه کرد: «پدر و مادر من هم قبل شروع به قرار گذاشتن، بهترین دوستان یکدیگر بودند و در حال حاضر هم نزدیک به ۳۰ سال است که در کنار هم زندگی می‌کنند. به همین دلیل است که فکر می‌کنم این چیزی عادی و طبیعی است. اگر شما می‌توانید به یک نقطه‌ای برسید که باکسی که فکر می‌کنید بهترین دوست شماست، قرار بگذارید یا ازدواج کنید، این چیزی است که به کار خواهد آمد»

برای بقیه به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 


موضوعات مرتبط: بازیگرها وشخصیت ها ، روپرت گرینت ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 4 / 1394برچسب:نگاهی مفصل به زندگی و آثار دنیل رادکلیف,دنیل رادکلیف, | 9:49 | نویسنده : hermione granger |

این مطلب واقعا طولانیه من پریروز این مطلبو پیدا کردم ولی تا امروز حوصله نکردم کامل بخونم  بنابراین برای این که حوصله تون سر نره به چند بخش تقسیمش کردم  تا اگه کسی فقط ددرباره یه چیز از دنیل خواست اطلاعات داشته باشه تو یه مطلب طولانی  دنبالش نگرده و هر قسمتی رو که دوست داشت بخونه 

بخش اول

دنیل رادکلیف وهری پاتر

 

در سال 2000، وقتی که دیوید هیمن تولیدکننده فیلم های هری پاتربازی دنیل را در نمایش سنگ هایی در جیبش را در لندن دید، از او خواست تا برای آزمون بازیگری نقش هری پاتر شرکت کند. در ماه آگوست همان سال، بعد از انجام چندین آزمون مختلف، او برای بازی در بزرگترین اقتباس تاریخ سینما از مجموعه کتاب های موفق و پرجایزه ی جی.کی.رولینگ انتخاب شد. رولینگ شخصا انتخاب او را تایید کرد و گفت: “وقتی فیلم تست بازی دن رادکلیف رو دیدم، فکر کردم که کریس کلموبس هری پاتری از این بهتر نمیتونه پیدا کنه.” رادکلیف در سال 2001 اولین بازی خود را در نقش دوم همبازی پریس براسنان درخیاط پاناما ایفا کرد و فیلم اول هری پاتر، هری پاتر و سنگ جادو اواخر همین سال اکران شد.

علاوه بر این، رادکلیف در چهار اقتباس بعدی فیلم های هری پاتر بازی کرد: هری پاتر و تالار اسرار (2002)،هری پاتر و زندانی آزکابان (2004)، هری پاتر و جام آتش (2005) و هری پاتر و محفل ققنوس (2007). او برای فیلم ششم و هفتم هم قرارداد بسته است. هری پاتر و شاهزاده دورگه که فیلمبرداری آن از سپتامبر 2007 شروع شد، در 21 نوامبر 2008 اکران خواهد شد . هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت اول و دوم هم انتظار می رود در 2010 و 2011 اکران شوند. فیلم های هری پاتر جزو پرفروش ترین های باکس آفیس در سطح جهان بوده اند.

برای بقیه به ادامه مطالب مراجه کنید

 


موضوعات مرتبط: بازیگرها وشخصیت ها ، دنیل رادکلیف ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : 2 / 4 / 1394برچسب:دنیل رادکلیف,نگاهی مفصل به زندگی و آثار دنیل رادکلیف, | 8:54 | نویسنده : hermione granger |

1. اگر تو کنار یه رودخونه تنها باشی دو چیز بگو که می خواستی اونجا باشه.

یه سی دی پلیر و یه کرجی!!!

2.علم نجوم برات جالبه؟و آیا به طالع بینی اعتقاد داری؟

من علاقه ای به علم نجوم ندارم و هرگز طالع بینی نخوندم.

3. اگر می تونستی به وسیله ی جادو یه چیزی رو تو دنیا تغییر بدی اون چی بود؟

جان لنون رو زنده می کردم چون فکر می کنم اون واقعا یه نابغه بود.

4. من شنیدم تو مشغول آموختن گیتار بیس هستی آیا دوست داری در آینده یه گروه برا خودت داشته باشی؟

چون نواختن آهنگ قسمت بزرگی از زندگیه منه دوست دارم یه گروه داشته باشم اما حدس می زنم هر نوجوان پسری که گیتار می نوازه این آرزو رو داشته باشه.

5. چه آلات موسیقی دیگه ای به جز گیتار بیس هست که دوست داری یاد بگیری؟

پیانو و طبل.

6. وقتی که سال گذشته چین و ژاپن رو دیدی چه چیزی برات خیلی جالب بود و چه تجربه ای داشتی؟

یکی از بهترین چیز هایی که تجربه کردم دیدن معبدی در کیوتو بود و البته قدم زدن روی دیوار بزرگ چین در برف. ما تنها افرادی بودیم که کنار دیوار چین بودیم چون هوا خیلی بد بود و این خیلی متحیر کننده بود.

7. در سراسر زندگیت کدوم کشورها ارزش سفر کردن رو داشت و کدوم کشور مورد علاقه ی تو بود؟

من آمریکا ، اسپانیا ، هلند ، ایتالیا ، فرانسه ، ژاپن ، چین ، استرالیا و سوئد رو دیدم و همه ی این کشور ها رو دوست دارم ولی اوقات خیلی خوب و مخصوصی رو در آمریکا ، هلند ، ژاپن و استرالیا داشتم.

8. چه کشورهای دیگه ای هست که ندیدی و دوست داری در تعطیلات به اونجا بری؟

روسیه ، نیوزیلند و هلند.

9. به عنوان یه آمریکایی که لندن رو برای اولین بار ملاقات کرده چه مکانی است که من حتما باید ببینم و کدوم مرکز تجاری هست که باید برم؟(> کسی که این مصاحبه رو کرده آمریکایی هستش))

  توصیه می کنم
Tate modern art gallery رو ببیینین خیلی باحاله و همچنین Camden market 

10. خودت رو در سه کلمه توصیف کن .

باوفا ، کنجکاو ، شوخ.

11. وقتی که خیلی ناراخت و دپرس هستی چه چیزی می تونه حالت رو بهتر کنه؟
معمولا تماشای یه حادثه از Simpsons حالمو بهتر می کنه.


12. چه چیزی هست که والدین تو دوست دارن انجامش بدی ولی تو از اون متنفری؟
تمیز کردن اتاقم- وقتی اتاقم کثیفه اونا رو عصبانی می کنه.

13. سه تا از بهترین و بد ترین صفاتی رو که در خودت می بینی بگو.
چیزهایی رو که من در خودم دوست دارم اینا هستن:
1. من سلیقه ی خودمو در موزیک دوست دارم.
2. از زندگیم لذت می برم.
3. حس تشخیص خوبی دارم و همیشه به همه چیز از جنبه ی خنده دار نگاه می کنم.
و چیزهایی که دوست ندارم این ها هستن:
1. من در هنر وحشتناک هستم و دوست داشتم یه نقاش لایق باشم.
2. وقتی که از موزیکم خوشم میاد تبدیل به یه آدم مغرور متکبر می شم و اینو دوست ندارم.
3. من جواب میل های دوست هامو به مقدار کافی نمی دم و دوستانم دو از خودم می رنجونم و عصبانی می کنم.

14. اگه می تونستی چیزی رو در خودت تغییر بدی چی کار می کردی؟

دوست داشتم یه نقاش لایق باشم. من تصویر های صافی رو در سر دارم که می خوام اونا رو نقاشی کنم ولی متاسفانه وقتی اونارو به تصویر می کشم تبدیل به یه شکل وحشتناک و بی ارزش می شه!!!!

15. رنگ مورد علاقت چیه؟

آبی و زرد.

16. دوست داری یه دختر چه خصوصیاتی داشته باشه؟( شوخ؟ باهوش؟ زیبا؟ زیرک؟ اسرار آمیز؟)

شوخ ، باهوش و اصیل.

17. اثر زخم یا چیز مرگباری هست که تو از اون وحشت داشته باشی؟ مثل عنکبوت؟

عنکبوت ها منو به وحشت نمیندازن ولی فکر کنم از بمب هسته ای می ترسم!!!!

18. اگه می تونستی یکی از اشخاص تاریخ رو ملاقات کنی اون چه کسی بود و چرا؟

اگه می تونستم مارکوپولو رو انتخاب می کردم چون ظاهرا آخرین گفته ی اون نصفه بوده بنابر این من دوست دارم در مورد اون نصفه بدونم!!

19. کدوم دسته از فیلم ها رو دوست داری؟( اکشن؟ افسانه؟ کمدی؟ وحشتناک؟ هیجان انگیز؟ )
همه ی فیلم ها خوبن و نمی تونم انتخاب کنم. همشونو دوست دارم.

20. آشپزی می کنی؟ واگه این کارو می کنی دوست داری چه چیزی رو بپزی؟
نه من در خونه آشپزی نمی کنم وقتی که از سر صحنه ی فیلم برداری بر می گردم دیره بنابر این وقتی برای تجربه ی این کار نیست ولی تصمیم گرفتم در سال جدید اینو یاد بگیرم.

21. وقتی که مردم تو رو می بینن و می گن انگار تو خود هری پاتر هستی تو چه چیز ی به اون ها میگی؟ 

من معمولا به اون ها می گم که من فقط یه هنر پیشه هستم که نقش هری پاتر رو بازی می کنم چون بی معنی به نظر می رسه و درست نیست که به اون ها دروغ بگم.

22. ارباب حلقه ها رو دوست داری؟ اگه به تو فرصت می دادن کدوم شخصیت رو برای بازی انتخاب می کردی؟

من آخرین فیلم ارباب حلقه ها رو دیدم و واقعا لذت بردم و شخصیت گلوم رو برای بازی بیشتر دوست دارم.

23. آیا می تونی به زبان های خارجی صحبت کنی؟ کدوم زبان رو دوست داری یاد بگیری؟
من مشغول یاد گرفتن زبان اسپانیایی و فرانسوی هستم و دوست دارم ژاپنی یاد بگیرم.
24. چرا و چگونه بازیگری رو شروع کردی؟
اتفاقی . یه دوست به من پیشنهاد کرد که برای تست بازیگری برم و من فقط برای تفریح رل دیوید کاپرفیلد رو انجام دادم.هرگز انتظار نداشتم که به این نقش برسم من می دونستم که صدها پسر دیگه برای به دست اوردن این نقش تلاش می کنن برای همین وقتی فهمیدم قبول شدم خیلی تعجب کردم.


25. گریم کردنت برای فیلم چه مقدار طول می کشه؟

حدود نیم ساعت. بیشتر به خاطر جای زخمم.



 

موضوعات مرتبط: بازیگرها وشخصیت ها ، دنیل رادکلیف ، مصاحبه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 31 / 3 / 1394برچسب:زندگی نامه,دنیل رادکلیف, | 12:7 | نویسنده : hermione granger |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایران اسکوتر