فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

روبیوس هاگرید ) شکاربان و نگهبان موجودات جنگل ممنوع مدرسه جادوگری هاگوارتز است. روبیوس سابقاً دانش آموز هاگوارتز بوده که در سال سوم او را اخراج کردند.در زمان هرج و مرج در کتاب یادگاران مرگ وی فراری می شود. او هم اکنون حدود ۶۰ سال دارد.

روبیوس در لاتین به معنی "قرمز" است. هاگرید در اساطیر یونان خدایی بود که از کوه المپ بیرون انداخته شد. اما زئوس موافقت کرد که در آنجا بماند و از حیوانات مواظبت کند.

وی در جشن کریسمس (نوعی جشن شب که برای قهرمانان داستان ترتیب داده شد) با شخصی به نام مادام ماکسیم(الیمپ ماکسیم)که فرانسوی بود آشنا شد و بعد از مدتی با یکدیگر طرح دوستی ریختند.در کتاب پنجم هاگرید و مادام ماکسیم به محفل ققنوس گرویدند و بعد به دنبال ماموریتی به کوهستان اعزام شدند تا غول‌ها را به سمت جبههٔ محفل ققنوس دعوت کنند. او دوستی خوبی با هری پاتر داردودر کتاب زندانی آزکابان به عنوان استاد درس مراقبت از موجودات جادویی معرفی می‌شود.

هاگرید ،نقش نسبتاً مهمی را در مجموعه داستان های هری پاتر دارد.او بهترین دوست هری ، رون و هرمیون هم بوده است.

روبیوس هاگرید در هری پاتر و سنگ جادو ، خرابکاری به بار میدهد.او که عاشق اژدها بوده به کافه سه دسته جارو می رود که همه در آنجا نقاب میزنند.شخصی او را گول میزند که اگر او راز آرام گرفتن سگ سه سر که محافظ سنگ جادو بوده است را به او بگوید در عوض او یک اژدها به هاگرید میدهد . سپس هاگرید هم قبول میکند و راز را میگوید و اژدها را میگیرد که اسم او را نوربرت میگذارد.

در هری پاتر و تالار اسرار (حفره اسرار آمیز) که کمی از داستان به اخراج شدن هاگرید ربط دارد ، نشان میدهد هاگرید عنکبوتی به نام آراگوگ را از زمانی را که در تخم بوده است را نگه داری میکرده است و آراگوگ مسبب کشتن یک دختر بچه شناخته می شود و داستان به همین روال ادامه پیدا میکند.

فنگ سگ شکاری هاگرید است که همیشه در کنار اوست.

در هری پاتر و محفل ققنوس ، هاگرید که برای ماموریت هماهنگ کردن غول ها به سفز میرود ، با دست پر بر میگردد.او به همراه برادر غولش که زبان آدمیزاد نمی‌فهمد را با خود می آورد و از هری و رون و هرمیون میخواهد که نگه دار او باشند و به او الفبا یاد بدهند!

در هری پاتر و شاهزاده دو رگه آراگوگ می میرد و هاگرید هری را برای خاکسپاری او دعوت میکند.

 


موضوعات مرتبط: هاگرید ، زندگی نامه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 1 / 4 / 1394برچسب:هاگرید,زندگی نامه, | 20:42 | نویسنده : hermione granger |

آلبوس دامبلدور
1996-1881
مدير زيرك و اغلب مباحثه اي مدرسه علوم و فنون جادوگري هاگوارتز، آلبوس دامبلدور بيش از همه براي شكست گريندوالد در سال 1945 و وفاداري قهرمانانه اش به هري پاتر، پسري كه زنده ماند، معروف است. بزرگ ترين افتخاري كه دامبلدور كسب كرده است، به گفته خودش، درج تصويرش در كارت هاي شكلات قورباغه اي جادوگران مشهور است.

وقتی آلبوس جوان با هزاران امید و آرزو همراه دوست مدرسه خود الفیاس داگبرت دوژ در مهمانخانه پاتیل درزدار در لندن اقامت داشتند و قرار بود صبح فردا به ماجراجویی و مسافرت خارجی بروند هیچ کس فکر نمیکرد جغدی که همان شب به پاتیل درزدار آمد و حامل خبر مرگ مادر آلبوس بود بتواند سرنوشت این جوان با نشاط و با استعداد را به کلی تغییر دهد.

برای بقیه به ادامه مطالب برین


موضوعات مرتبط: آلبوس دامبلدور ، زندگی نامه ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : 1 / 4 / 1394برچسب:زندگی نامه,آلبوس دامبلدور, | 19:7 | نویسنده : hermione granger |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایران اسکوتر